vrijdag 18 oktober 2013

Paintbrush pillow - Paintbrush kussen

Een tijdje geleden schreef ik al dat ik het patroon van het Paintbrush kussen van Felted Button besteld had, inmiddels ben ik ook begonnen met het haken ervan. Het begin was lastig, mede doordat het een Engelstalig geschreven patroon is met steken die ik niet kende. Maar na een paar middagen ploeteren, Youtube-instructies en het uittekenen van het patroon is het toch gelukt een begin te maken dat op het origineel lijkt. 

Ik heb het patroon wat breder gemaakt dan het origineel, het kussen wordt ongeveer 45 cm breed. 
Ik ben het kussen aan het haken met DROPS Paris in de kleuren donkergrijs en zwart, ik gebruik haaknaald 4,5.



A while ago I wrote about the pattern I ordered from Felted Button, the paintbrush pillow. A few weeks ago I started crocheting. The beginning was difficult, partly because a pattern is written in English with stitches I did not know. It took a few afternoons, but with the help of Youtube and drawing the pattern I made a beginning that is similar to the original. 

I made the pillow cover wider than the original, it is about 45 cm now. 

I use DROPS Paris in the colors dark grey and black and hooksize 4,5

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen